[u][b]1. Kjør alltid med bryter i ADC / 4 x 4 på is eller glatt føre .[/b][/u]
Kjører man på is og særlig ved kald olje i differensialen fremme så er det en viss risiko om bryter står i [u][b]2 x 4[/b][/u].
Kjører man med bryter i stilling [u][b]2 x 4[/b][/u] eller i [u][b]TURF[/b][/u] da kan følgende skje ved mye spinning , sladding og piruetter på is.
Oljen er kald og man får ikke regulert det ene hjulet ved kraftig hjulrotering.
Systemet kan da oppfatte det som hjulspinn (Induserer spolen ) og dermed legge inn AWD drift fremme ved allerede stor rotasjons forskjell mellom bakhjul og fremhjul , dette kan medføre havari på differensialen fremme om den kobler seg inn under så stor rotasjon.
Dette vil ikke Polaris dekke pÃ¥ garanti siden dette stÃ¥r beskrevet i instruksjonsbok at man alltid pÃ¥ slikt underlag skal ha bryter i [u][b]4 x4 eller ADC[/b][/u] -Statistikk: Skrevet E.F.I — 08 Jan 2009, 22:40
]]>