[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hvilken olje skal jeg ha?

Hvilken olje skal jeg ha?

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

Hvilken olje skal jeg ha?

Innlegg Voggy » 25 Sep 2011, 19:48

Har en E-ton Viper EXL 150 og lurer på hvilken olje jeg skal fylle på denne. Lurte også på hvor jeg skal fylle på oljen da olje lokket ikke er under sete som det står at det skal være på andre e-ton modeller. Fant et lokk på siden der jeg kan måle oljen, er det der jeg skal fylle på også?
Voggy
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 25 Sep 2011, 19:42
Stolt fører av:

Re: Hvilken olje skal jeg ha?

Innlegg Vangsjelding » 26 Sep 2011, 13:09

vist hullet er stort nok for å få olja igjenom uten problemer er det mest sannsynlig der du skal fylle. den kommer uansett dit den skal da.
KTM 525 XC, 12
X Can Am DS 450X, 09
Can Am Traxter 500 MAX, 05
Kina 110, 10

X Eton 50 08

Lynx RS 600
Ski doo Summit 600
Vangsjelding
400ccm
 
Innlegg: 139
Registrert: 29 Apr 2011, 22:16
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest