[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Haro 250-sport

Haro 250-sport

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

Haro 250-sport

Innlegg Ols1 » 21 Aug 2012, 18:50

Hei [smiil]

Har en Haro 250 jeg kjøpte for en måned siden brukt, å nå har jeg begynt å fått problemer med den..å jeg skjønner ikke hva det kan være [neinei]
Ved pådrag så dauer den ut..og må nesten hele tiden kjøre den på chok'en. Har sjekket luft-filter, tennplugger, tømt tanken å fyllt på ny bensin, men ingen hjelp.
Noen som har noen ideèr på hva det kan være??? [upps]

Også lurer jeg på om noen vet av forhandlere som selger deler til denne kina-modellen...trenger ett par nye foringer [sur]

På forhånd takk [oh yes]
Brukerens avatar
Ols1
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 21 Aug 2012, 18:37
Bosted: Harstad
Stolt fører av:

Re: Haro 250-sport

Innlegg lars andre » 25 Aug 2012, 17:07

Hageby motor as selger kina deler [smiil] prøv å fiks en ren flaske med tut/slange på slik at du kan koble deg direkte på bensinintaket på forgasseren for å se om den får nok bensin. hadde problem med mine atver når jeg brukte 95 blyfri men nå kjører jeg på 98 blyfri og er kjempe fornøyd. [smiil] justeringene på forgasseren hvorden er den stilt inn? som regel når du får sånne problem er det enten for mye bensin eller at den ikke får nok luft til blandinga som skal til. bensinlukket kan også være tett i pakkninga si og det skal ikke være mye til rusk i tanken før bensintilførselen stopper opp og den dør ut. rens alle bensin ledninger/filter/tanklukk, rens forgasseren og blås igjennom, alle dyser og rør på den,tips ta et og et rør,skru opp rens/blås skru igjen og ta neste til alt er gått igjennom. prøv deg fram det gjorde jeg og fant rusk i tanken. [smiil] [smiil] lykke til.
lars andre
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 25 Aug 2012, 13:21
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester