[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - problem ved start og pådrag panther med zongshen 108ccm mtor

problem ved start og pådrag panther med zongshen 108ccm mtor

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

problem ved start og pådrag panther med zongshen 108ccm mtor

Innlegg torheine » 11 Nov 2013, 16:12

Hei

Har fått problem med min panther atv med zongshen 108ccm motor.

Kort forklart:
Ved oppstart går den men stopper etter noken sekund. Når den endeli går so vil motoren stoppe so fort eg er borti gassen
Må jokke med gassen for og få den opp på turtal.. når eg får turtal på den går den som den skal til eg skifter gear.

Når den er varm går den fint på tomgang vedpådrag er denn nesten bra men ikkje som den skal.


Har gjort rein bensintank og alle filtrer. Har hatt ute forgasser og blåst rein med trykkluft og vasket den.
Har prøvd og justere litt på bensin/luft skruene men ingen forandring.

Noken tips?

Mvh
Tor
torheine
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 19 Jun 2013, 21:25
Stolt fører av:

Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron