[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hotspring Massasjebad AS - Unn deg litt luksus

Hotspring Massasjebad AS - Unn deg litt luksus

Her ønsker vi at kommersielle aktører legger ut om hva de har og va de kan levere,
Vi ønsker og lage nærhet mellom selger og bruker.
Vi ønsker og lage en tydlig fremvisning av komersielle aktører.
Vi er åpen for råd og tips om vidre utvikling.
(siden er under utvikling)

Hotspring Massasjebad AS - Unn deg litt luksus

Innlegg Hotspring » 30 Nov 2012, 10:53

Glad nyhet til alle som unner seg litt velvære etter å ha satt seg fast i gjørma, slitt seg ut med vinsjen og ei kjerring hjemme som er grinete fordi du kom alt for sent hjem igjen, til middag. Jeg har selv merket dette på kroppen og hva er vel ikke bedre å komme hjem til ei blid kone eller kjæreste og slappe av i 39 graders behagelig massasjebad fra Hotspring, før man gyver løs på middagen. Eller desserten.
Jeg har jobbet i Arctic Trucks og kjører selv 4x4 som en hobby, men jobber nå som selger hos Hotspring Massasjebad AS. Og dette skal medlemmene i 4x4norway kunne ta del i og ha nytte av, uavhengig av hvem som står bak ombyggingen av din bil. Derfor vil det bli lagt ut gode medlemstilbud fra meg fremover på ulike massasjebad. Ønsker man å prøve bade modellene ta kontakt med meg direkte da jeg har 14 ulike modeller som står klare med 39 graders temperatur her på Høvik.
Håper dette er av interesse også sees vi uansett på Vikingtreffet.
Vedlegg
Hotspot Relay2012.jpg
Bestselgeren - Hotspot Relay, Veiledende pris kr 104 400,-. Medlemspris Kun kr 69 000,-.
Vennlig hilsen
Per-Arne Ødegård
HotSpring Massasjebad

Ramstadsletta 8, 1363 Høvik
Mob: +47 410 17 482
E-mail:per-arne@hotspring.no
Brukerens avatar
Hotspring
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 29 Nov 2012, 17:55
Bosted: Drammen
Stolt fører av:

Re: Hotspring Massasjebad AS - Unn deg litt luksus

Innlegg colormax » 01 Des 2012, 15:00

Tror mange av oss mangler ett sånt ja. :-)
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Hotspring Massasjebad AS - Unn deg litt luksus

Innlegg Hotspring » 06 Des 2012, 15:57

Anbefaler alle å komme og prøve. Skal også se fremover om jeg kan ta med meg par modeller som interesserte kan teste på treffene fremover.
Vennlig hilsen
Per-Arne Ødegård
HotSpring Massasjebad

Ramstadsletta 8, 1363 Høvik
Mob: +47 410 17 482
E-mail:per-arne@hotspring.no
Brukerens avatar
Hotspring
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 29 Nov 2012, 17:55
Bosted: Drammen
Stolt fører av:


Gå til Kommersielle aktører

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest