[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - registrering av atv ?? NOOB trenger litt råd. :)

registrering av atv ?? NOOB trenger litt råd. :)

Her kan dere dele teknisk info,
stille spørmål, og svar

Manualer osv..

registrering av atv ?? NOOB trenger litt råd. :)

Innlegg booka » 16 Aug 2013, 11:11

hei.

da jeg er ny på forumet,så er jeg egentlig ikke helt sikker på hvor denne posten passer inn, så håper dere viser litt forståelse. flytt gjerne posten til riktig kategori.

så, til saken..
jeg har fåtttilbud fra en bekjent om å kjøpe ATVn hans, det er en 2012/13 linhai 300 4*4 til kr 20 000,-.
ja, jeg vet at sikkert mange nå grøsser ( har lest mye variert om linhai). men dessverre dette som passer inn i budsjettet akkurat nå, og til mitt bruk så tror jeg den vil passe fint inn .. vil bli brukt i hobby sammenheng ( paintball) og fisketurer i nærområde..

det jeg lurer på er - denne er ikke registrert, hva er prosedyren å få på skilter ? er dette dyrt ?

takker for alle svar.

mvh
Booka.
booka
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 16 Aug 2013, 11:00
Stolt fører av:

Re: registrering av atv ?? NOOB trenger litt råd. :)

Innlegg #3grina`n » 16 Aug 2013, 12:41

polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: registrering av atv ?? NOOB trenger litt råd. :)

Innlegg smaug » 16 Aug 2013, 18:17

Hvis den er tatt inn til landet via importør med alle papirer i orden er det bare å ta den til trafikkstasjonen, betale engangsavgift og vente på vognkort, men hvis den ikke har papirene i orden, dvs CoC dokumenter kan du ikke få skilt på den. Et CoC dokument forteller trafikkstasjonen at kjøretøyet er typegodkjent og følger diverse normer og standarder som feks effekt begrensing, at lys er godkjent, støy, utslipp osv osv.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Teknisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester