[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Problemer med minusgrader og vinterkjøring, ting fryser

Problemer med minusgrader og vinterkjøring, ting fryser

Her kan dere dele teknisk info,
stille spørmål, og svar

Manualer osv..

Problemer med minusgrader og vinterkjøring, ting fryser

Innlegg eriksol » 21 Nov 2013, 11:15

Hei!

Jeg har anskaffeet en Barossa 250 til bykjøring, primært til og fra universitetet, og opplevde at den ikke startet da det ble 5-6 grader på den blå siden. Jeg håper noen har noen ideer om hva problemet kan være. Symptomer er følgende: Det er ingen respons fra starter, annet enn at lysene dimmes litt som vanlig når jeg trykker på startknappen. Ikke noe lyd, klikk, ingenting. Jeg prøvde å trille igang, men clutchen og girkassa var svært motvillig og hjulene låste seg i det jeg slapp ut clutchen. Kan det være noe problem med kondens i girkassa som har fryst? Håper noen har noen ideer :)
eriksol
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 21 Nov 2013, 11:09
Stolt fører av:

Re: Problemer med minusgrader og vinterkjøring, ting fryser

Innlegg kristofferw » 22 Nov 2013, 12:10

Dårlig strøm på batteri, trill igang i en god nedoverpakke i 2 gir med choke på eller koble på lader :)
Brukerens avatar
kristofferw
50ccm
 
Innlegg: 14
Registrert: 07 Jun 2013, 17:08
Stolt fører av:


Gå til Teknisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest