[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - El. Problemer med can am

El. Problemer med can am

Her kan dere dele teknisk info,
stille spørmål, og svar

Manualer osv..

El. Problemer med can am

Innlegg Can am » 22 Sep 2014, 19:35

Hei.
Har en 2008 can am 400 Max xt som nær/Fjernlys ,blinklys, vinsj og styring 4 wd ikke virker lenger. Er det noen som har vært borti samme problemet.
Vet ikke om det har noen sammenheng,men etter att jeg hadde brukt 4hjulstrekken sist helg lyste motorlampa . Stoppet da motoren og startet igjen og da lyste ikke lamps lenger.
Har gått over alle sikringen ,og de er i orden. Var idag på Akershus Traktor og kjøpte ny tenningslås ,men det hjalp ikee. Den tenningslåsen var egentlig litt rar fordi nøkkelen satte seg ikk fast i låsen når jeg vred den rundt. Kunne bare dra opp nøkkelen uansett hvilken posisjon den sto i. Det kan vel ikke være iorden? Den startet med den så jeg tror vel ikke det uansett har noen betydning for att alt skal fungere.
Noen her som kan hjelpe?
Can am
50ccm
 
Innlegg: 6
Registrert: 22 Sep 2014, 19:23
Stolt fører av:

Gå til Teknisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest