Hjelp/ råd vdr kjøp av Linhai 300

Linhai 300 4x4/2x4, Linhai 520

Hjelp/ råd vdr kjøp av Linhai 300

Innlegg AndreasK » 15 Aug 2012, 09:50

Hei,

jeg har aldri prøvd en ATV, men trenger et lite kjøretøy som skal brukes fra der bilveien slutter og opp til hytta, ca 150meter. Har tidligere kjørt med en gressklippertraktor med en liten henger, men dette blir for spinkelt og den spinner på bakhjula. Trenger altså en billig atv som skal brukes kanskje 20 dager i året til å frakte byggvarer (panel, litt fliser, vaskemaskin etc) og bagasje opp til hytta. Vil helst ha 4x4 da jeg regner med at den ikke spinner like lett.

Vil en ATV av overnevnt type duge? Ser at en del har negative erfaringer i forhold til skruer som løsner osv, men ta i betrakningen den begrensede bruken..

Takker for hjelp!
AndreasK
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 15 Aug 2012, 09:41

Re: Hjelp/ råd vdr kjøp av Linhai 300

Innlegg STG » 17 Aug 2012, 12:09

bare kjøp holder i massevis med den bruken. om den ikke er oppbukt fra før?
har hatt en 300 4x4 selv i 3 år uten problemer.(kjøpte den ny for 40000 mc regget) strammet ett hjullager å noen løse skruer,en gearoverføring som løsnet det var alt.
er ikke verdens beste kvalitet men du verden å mye morro det var.både på vei og i skogen,klatrer som en liten gjeit [smiil]
kanskje jeg er ekstrem men... byttet alle oljer hver 1000 km vasket å skjekket ofte..(har vel igjen for det)eneste minuset var vel topp farten på vei
70km litt sakte kanskje... er vel greit å holde følge med trafikken. men til ditt bruk passer den vel bra?

mvh stg [oh yes]
yamaha warrior 650(honda) solgt
Scrambler 500 4x4 solgt
linhai 300 4x4 solgt
sportsmann 800 efi
Brukerens avatar
STG
80ccm
 
Innlegg: 18
Registrert: 09 Jun 2008, 09:31
Bosted: øvre Rommerike


Gå til Linhai

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester