[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Startproblem linhai cuv 400 ingen tenning

Startproblem linhai cuv 400 ingen tenning

Linhai 300 4x4/2x4, Linhai 520

Startproblem linhai cuv 400 ingen tenning

Innlegg jonkare » 08 Des 2013, 19:59

Har fått et problem som jeg skjønner lite av, trodde først det var start releet som var gått men etter å ha skiftet dette har jeg sammme problem. Jeg får ikke strøm til hverken lys, horn eller start. Med andre ord helt dødt når jeg vrir på nøkkelen. Kortslutter jeg start releet så drar starteren rundt men maskinen tenner ikke. (ja bremspedalen trykkes inn)
jonkare
80ccm
 
Innlegg: 23
Registrert: 12 Jan 2013, 10:28
Stolt fører av:

Re: Startproblem linhai cuv 400 ingen tenning

Innlegg Iloveatv » 10 Des 2013, 07:17

Sjekka hovedsikringa ?
Iloveatv
80ccm
 
Innlegg: 23
Registrert: 20 Jul 2012, 08:26
Stolt fører av:

Re: Startproblem linhai cuv 400 ingen tenning

Innlegg jonkare » 11 Des 2013, 19:28

Jepp har sjekket alle sikringer
jonkare
80ccm
 
Innlegg: 23
Registrert: 12 Jan 2013, 10:28
Stolt fører av:

Re: Startproblem linhai cuv 400 ingen tenning

Innlegg jonkare » 07 Mar 2014, 16:56

Da har jeg fått start, for en tid tilbake faktisk. ble jo litt flaut dette da Mizzuki motor som er importøren stilte opp med hjelp på telefon flere ganger for å prøve å løse problemet. Cuven står på en øde øy og det er store kostnader å få den der ifra og inn til nærmeste verksted. Uansett så sendte de meg nytt tenningslås og bidro på alle mulige og umulige måter for at jeg skulle få løst problemet. Nevnte til å begynne med at jeg hadde skiftet start releet da jrg trodde dette var synderen. Vel det var nok det. Bare at når jeg hardde montert det nye hadde jeg koblet omvendt av det det skulle være [neinei] [neinei] Litt flaut ja men veldig imponert over hjelpen og støtten fra importøren
jonkare
80ccm
 
Innlegg: 23
Registrert: 12 Jan 2013, 10:28
Stolt fører av:


Gå til Linhai

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron