ATV i Nordland, Troms og Finnmark

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

ATV i Nordland, Troms og Finnmark

Innlegg 65pony » 25 Aug 2008, 19:28

Er det mange som kjører firhjuling i nordnorge. Ifølge salgsstatistikker skal det være en kjempestor økning det siste året, men jeg ser ikke mange etter veiene. Oppfordrer alle som har en med hvitskilt til å komme seg ut blant andre kjøretøy. Selv bruker jeg enhver anledning til å kjøre. Alene, med barna eller med kona. Syns det er kjempeartig å kjøre. Tar heller atven en bilen får å si det slik. :-)
2008 Can-am Outlander 800 max xt med masse flott utstyr.
65pony
500ccm

Re: ATV i Nordland, Troms og Finnmark

Innlegg sleskham » 28 Jun 2009, 03:06

sleskham
80ccm

Stolt fører av:

Innlegg 65pony » 28 Jun 2009, 10:40

Ja atv er i aller høyeste grad brukt som nyttekjøretøy. Det koster en god del ekstra å få den registrert som mc på hvite skilt, men da har man jaggu et ganske komplett kjøretøy. Jeg bruker den til skogsarbeid (har henger også), snørydding samt dra båten inn og ut av naustet. Kan virkelig brukes til det meste hvis man er litt kreativ. I tillegg gir den oss flotte turer etter veien om sommeren. Får oss erstatter den motorsykkelen :-) Ønsker jo selvfølgelig å få fram det positive og morsomme med å kjøre atv. Jeg anser det å være noe av det mest anvendelige kjøretøyet som fins. Skulle så gjerne se flere etter veien. :grin:
2008 Can-am Outlander 800 max xt med masse flott utstyr.
65pony
500ccm

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester