[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Den store parkeringsmølla!

Den store parkeringsmølla!

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Den store parkeringsmølla!

Innlegg skinhawk » 10 Mai 2012, 20:03

Hvor kan man parkere Atvèn sin? kun merkede plasser? betale avgift? (biletten kan jo bli rappa)
bare sette den en plass?

hadde vært fint om noen kan vise til noe lovdata her.
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm
 
Innlegg: 142
Registrert: 08 Apr 2012, 18:29
Stolt fører av:

Re: Den store parkeringsmølla!

Innlegg phrode » 11 Mai 2012, 21:45

Kun på bil parkering. Ta bilde av billett...
phrode
250ccm
 
Innlegg: 51
Registrert: 24 Aug 2011, 12:49
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Den store parkeringsmølla!

Innlegg phrode » 11 Mai 2012, 21:49

Vel vi vant slaget i 2007 og fikk parkere, men det tok ikke lang tid før de endret det... [sur]

http://www.agderposten.no/nyheter/atv-e ... -1.6973965
phrode
250ccm
 
Innlegg: 51
Registrert: 24 Aug 2011, 12:49
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Den store parkeringsmølla!

Innlegg WhiteFlash » 12 Mai 2012, 12:05

personlig så parkerer jeg bare i parkeringshus som er gratis eller som har slik bom-system, for å unngå trøbbel med kranglete parkeringsvakter.
Til nød så tar jeg bilde av biletten på sykkelen og lar den være der.
WhiteFlash
350ccm
 
Innlegg: 88
Registrert: 15 Des 2011, 19:12
Bosted: Ålesund
Stolt fører av:

Re: Den store parkeringsmølla!

Innlegg Pol800aris » 12 Mai 2012, 14:27

MC folket betaler billett, stapper den i lomma. På sykkelen blåser den bare bort, blir stjelt lell. Får man bot er det å bevise at du har betalt, pengene kommer i retur og alle er glade. Tungvindt JA, men mener det er slik man bør gjøre det.
Pol800aris
650ccm
 
Innlegg: 337
Registrert: 29 Des 2011, 22:44
Stolt fører av:

Re: Den store parkeringsmølla!

Innlegg WhiteFlash » 12 Mai 2012, 17:15

akkurat derfor jeg parkerer der det er gratis, har heldigvis et enormt kjøpesenter med et par tusen gratisplasser og alle butikker jeg trenger 5 min fra huset.
WhiteFlash
350ccm
 
Innlegg: 88
Registrert: 15 Des 2011, 19:12
Bosted: Ålesund
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester