[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Skilte på raptor

Skilte på raptor

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Skilte på raptor

Innlegg Quadraiz » 22 Apr 2013, 19:28

Hei! Er ny her på forumet, nettopp registrert meg :D
Har en Raptor 660 04 mod, som eg kjøpte i fjor sommer.
Har kjørt i skog og mark her på landet, men nå nærmer sommeren seg?
Og lurer på ka eg må gjera for å få skilt på den? Håpe da er mulig ihvertfall :)
Quadraiz
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 22 Apr 2013, 19:13
Stolt fører av:

Re: Skilte på raptor

Innlegg smaug » 23 Apr 2013, 07:49

Du må finne ut hvordan den er kommet inn til landet først. Er den tatt inn privat, kan du glemme skilt. En Yamahaforhandler kan kanskje hjelpe deg med å finne ut noe historikk om du gir dem rammenummeret. For å få skilt må moms være betalt og sykkelen må være typegodkjent og ha COC papirer for at biltilsynet kan levere skilt. Engangsavgift må også betales men den er vel omtrent lik null når den er såpass gammel tror jeg.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Skilte på raptor

Innlegg Quadraiz » 23 Apr 2013, 13:44

Så eg bør starte med Yamaha då?
Om eg slipper engangsavgift kan det ikkje være så dyrt vel?
Må prøve meg litt frem og sjå ka eg finn ut :)
Quadraiz
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 22 Apr 2013, 19:13
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester