[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hvordan gå frem ved kjøp av atv privat?

Hvordan gå frem ved kjøp av atv privat?

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Hvordan gå frem ved kjøp av atv privat?

Innlegg aleksander8 » 26 Aug 2014, 21:10

Har funnet meg en ktm jeg har lyst å kjøpe men ser at selger har heftelser på den, hvordan går vi da fram for å gjennomføre handelen på en god måte? er det nok å ha i kontrakten at heftelsene blir nedbetalt av selger ved salg?

betale kontant eller skal jeg ha med meg en sjekk?

setter pris på hjelp da jeg ikke har gjort dette før. :)
aleksander8
800EFI
 
Innlegg: 695
Registrert: 30 Jun 2008, 19:19

Re: Hvordan gå frem ved kjøp av atv privat?

Innlegg smaug » 27 Aug 2014, 07:04

Går sammen i banken og får bekreftelse på at heftelsen er betalt ut.

Sent from my Samsung S4 Active like anybody gives a shit
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron