[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - SMC 300 SPORT 2014 mod (selges i deler)

SMC 300 SPORT 2014 mod (selges i deler)

Her kan dere legge alt av ATV/UTV, alt dere har og selge som er av intresse.

Legg gjerne også inn linker til aktuelle ting

SMC 300 SPORT 2014 mod (selges i deler)

Innlegg ktm450exc » 02 Sep 2015, 18:56

Hei.

Jeg har en SMC 300 Sport 2014 modell som jeg selger i deler, da girkassen er helt gåen å dette tydeligvis ikke gikk på garantien. Jeg har to sett felger til sykkelen, det ene felg sette har delvis nye bra dekk. Det andre felg sette har 2 stk punkterte dekk men noen pigger i. Sykkelen har alt får utenom motoren, da den er demonter og ikke mye igjen av. Hvis det er noen som har bruk får noe på sykkelen så si ifra. Sykkelen står i Kirkenes men deler kan sendes med posten.

Får mer info kan jeg kontaktes på telefon: 94 19 44 38

Styre og hendelbeskytterne er solgt.
Vedlegg
2.png
ktm450exc
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 02 Sep 2015, 18:31
Stolt fører av:

Gå til Til Salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron