[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Alt om dekk og felg

Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Innlegg solbakken » 27 Aug 2013, 16:29

Er det noen her som har erfaringer med Pro comp Extreme trax dekk???? Skal ha dekk som funger bra i terrenget :)
solbakken
80ccm
 
Innlegg: 26
Registrert: 07 Mar 2009, 18:38
Bosted: sigdal
Stolt fører av:

Re: Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Innlegg smaug » 27 Aug 2013, 21:47

Kjøp Maxxis Big Horn. Det er et sikkert valg og sikkert det mest populære dekket over dammen.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Innlegg solbakken » 28 Aug 2013, 10:24

åssen er de på vanlig vei a?? Bestilte meg et sett med felger også,så har jeg det orginale hjulsettet hvis jeg skal kjøre mye på vei :)
solbakken
80ccm
 
Innlegg: 26
Registrert: 07 Mar 2009, 18:38
Bosted: sigdal
Stolt fører av:

Re: Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Innlegg smaug » 28 Aug 2013, 10:37

Big horn har rykte på seg til å balansere greit og fungere OK på vei men er det gode all terrain dekk du egentlig vil ha er det Ceros du vil kjøpe. Pro comp dekkene har rykte på seg til å slites veldig fort ser jeg på div forum.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Erfaringer med Pro comp extreme trax 14

Innlegg solbakken » 28 Aug 2013, 15:05

Er dekk til bruk i terreng jeg er ute etter. Bestilte et sett med SIXR14 flat black felger som jeg kommer til å sette terrengdekk på(antaglivis Bighorn da). Da har jeg orginal hjula i tilfelle. også pynter det jo opp litt med litt andre felger også på doningen :) takk for tips!
solbakken
80ccm
 
Innlegg: 26
Registrert: 07 Mar 2009, 18:38
Bosted: sigdal
Stolt fører av:


Gå til Dekk & felg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester