[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - BigBoss 500 5x6?

BigBoss 500 5x6?

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

BigBoss 500 5x6?

Innlegg smaug » 30 Mar 2010, 23:09

Gamlingen fikk levert sin nye Bigg Boss 500 i dag. Måtte jo selvsagt prøve nå som jeg er her på ferie og maskinen er gått 4 minutter når den ble levert. Første jeg gjorde var jo å bryte den rett ut i snøen for å se dette fantastiske awd systemet til Polaris i aksjon. Oppdaget ganske snart at det bare var 5 hjul som gikk. Ene fronthjulet sto bare i ro! Hva gjør jeg gærnt her? Bryteren er satt til 4wd, giret står i lav så da skulle det bare være å gi gass, ikke sant?
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: BigBoss 500 5x6?

Innlegg smaug » 01 Apr 2010, 12:28

Etter litt forsking så fant jeg ut at akslingen til begge forhjul går rundt, det er navet som ikke kobler til. Er dette et vanlig problem som er enkel å fikse selv eller er det bare å sende sykkelen tilbake?
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: BigBoss 500 5x6?

Innlegg #3grina`n » 02 Apr 2010, 10:04

er sykkelen helt ny? jeg hadde samme problem på min,jeg demonterte hele navet gjorde det reint og satte det i sammen... siden har jeg ikke hatt noe problemer... ca 130 timer siden...
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: BigBoss 500 5x6?

Innlegg smaug » 02 Apr 2010, 11:58

Den er helt ny ja. Selgeren har fått beskjed og han mente at det kun var en elektrisk glitch som gikk kjapt å fikse men i dag så begynte den å fungere igjen helt av seg selv så for meg så virker det som om det bare er litt treghet som må gå seg til. Det fungerer nå som det skal virker det som både av og på funksjonen [oh yes]
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: BigBoss 500 5x6?

Innlegg #3grina`n » 02 Apr 2010, 12:05

høres bra ut [oh yes]
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron