[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Chip

Chip

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Re: Chip

Innlegg smaug » 14 Okt 2010, 15:01

Litt av "problemet" med å montere turbo, er at det er knotete å få ut effekten. Ligger en video på youtube hvor en fyr har montert turbo på en Sportsman 800. Turbosats til Can-Am er å få tak i men det er det samme problemet der. Turtallssperra kommer fort! det ligger video av en del Renegader med turbo og man hører at motoren har masse å gi selv om det er bom stopp pga turtallssperra. Med annen ECU så kan man endre turtallssperra men det er litt som å pisse i buksa for å holde varmen. Skal man ha noe igjen må nesten girkassa eller differ dreves om også må det til noen monstervekter på cvt osv får å få ut all gampen...Nei jeg har slått meg til ro med at ATV er ATV og ikke noe som skal gå så voldsomt fælt. Det er den ikke bygd for. Koser meg med 650'en slik som den er også venter jeg heller på vinteren skal komme sånn at man kan kjøre noe som virkelig går fælt og er bygd for det [oh yes]
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester