[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Startproblemer, HJELP..? Sportsman 570 EPS

Startproblemer, HJELP..? Sportsman 570 EPS

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Startproblemer, HJELP..? Sportsman 570 EPS

Innlegg malamute » 18 Nov 2019, 20:15

Har en Sportsman 570 EPS 2016 som har fungert ypperlig frem til før helgen.
Da jeg kjørte den frem 1 meter, for å komme til baklyspærene ville den ikke starte etter pærebyttet.
Det er lys i displayet, vinsjen fungerer, blinklys fungerer++, men den prøver ikke engang å starte når jeg vrir på nøkkelen. Starteren aktiveres ikke, og det lager ikke en lyd. Hører bare bensinpumpa summer. Det er akkurat som at jeg ikke holder inne bremsen, da dette ville gitt likt symptom = ingen start.
Jeg har ladet batteriet, da jeg mistenkte for lav spenning. Selv om det ikke står feilkode om dette i displayet.
Gått over koblinger overalt...
Jeg har byttet tilbake til de gamle lyspærene bak, til de som stod i da den fungerte sist (skrullete, men ja...)..
Jeg ringte til CBP Skien, og de foreslo å se under setet etter en sensor der som gjør at den ikke starter om man ikke sitter på setet?? Det kan ikke være i dette tilfellet, da jeg ikke finner noen sensor der.
Jeg ringte også Norsk Tilhengersenter i Oslo, og de mistenker at starteren kan være gåen, da dette visst ikke gir noen feilkode. Måten å teste på er å sette startkabler direkte på starter, dette har jeg ikke rukket forsøke.

Spørsmålet mitt her er om noen har erfart lignende symptomer, og har noen fler tips?
malamute
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 02 Feb 2016, 11:06
Stolt fører av:

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester