Side 1 av 2

850

InnleggSkrevet: 06 Feb 2009, 12:52
geir

InnleggSkrevet: 06 Feb 2009, 13:13
geir

InnleggSkrevet: 06 Feb 2009, 13:25
Polaris 500
såg flott ut den :grin: har du tenkt å kjøpe? :grin: :grin:

InnleggSkrevet: 06 Feb 2009, 13:36
geir

InnleggSkrevet: 06 Feb 2009, 14:08
Polaris 500

InnleggSkrevet: 06 Feb 2009, 14:15
geir

InnleggSkrevet: 21 Feb 2009, 16:18
gkjernaas
Den der kjører fletta av alt annet... Er en gjeng i mine trakter som har Sportsman med mindre motorer, og selv ikke de blir frakjørt av andre merker(ikke et eneste tilfelle der en annen maskin er bedre enn Sportsman 500/700/800... Foruten drag rett framover, og det er jo for slikt turbokit er laget!), så her overgår Polaris seg selv, rett og slett!

Denne er helt pervers, og ALT annet overlegent! Holder til og med Renegaden i drag... Og den velse "cross/arbeidsmaskin/ubrukelige loppa" veier vel 100kg mindre enn XP'en, så det sier vel litt om motorkraft og!? Samt at denne motoren er supervillig til trimming. I USA leveres turbokit som garanterer snøtt 120hk!

Dette blir MORO!!!

InnleggSkrevet: 21 Feb 2009, 18:50
geir

InnleggSkrevet: 21 Feb 2009, 20:17
gkjernaas

InnleggSkrevet: 21 Feb 2009, 21:33
E.F.I

InnleggSkrevet: 23 Feb 2009, 11:12
gkjernaas

InnleggSkrevet: 23 Feb 2009, 17:39
gkjernaas
Ja, i og for seg, så burde jo alle det:D
Jeg hadde i alle fall ikke finni meg i å betale langt mer, for å få noe dårligere... 850XP'en får trolig ordinær utsalgspris på 129 900,- hos oss forhandlere, reg som EU-traktor. Det er jo rein, skjær galskap at en kan få en 850XP med belter, vinsj, bagasjerekkverk, drivakselbeskyttere og skjær, klar for veibruk, til samme prisen som en Outlander 800 med kun vinsj.

Og att-på-til, er forsikring, omreg, årsavgift og hele pakka så mye dyrere på en sykkel reg. som mc enn en reg. som traktor at det er til å få bakoversveis av. Min tidligere hadde kosta 8000,- å forsikre som mc. Kom på 1200,- som traktor. Og da har en ingen effektbegrensning. Kun fartssperre på 40km/h, og denne fjerner en jo kjempe lett.
Ser jo absolutt problemet ved å ha reg. som traktor hvis en skal kjøre lengre turer, ettersom det vil være pinlig å bli stoppet i 80km/h i fartskontroll, med en traktor reg. for maks 40km/h! Men dog...

InnleggSkrevet: 23 Feb 2009, 17:49
tipo176
Synes dette begynner å bli kjedsommelig jeg. :pctrøtt

InnleggSkrevet: 23 Feb 2009, 18:14
Rohnny

InnleggSkrevet: 23 Feb 2009, 18:35
OJ