[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Fersking - Bombardier Outlander

Fersking - Bombardier Outlander

DS, Renegade, Outlander...

Fersking - Bombardier Outlander

Innlegg mega » 14 Okt 2010, 17:14

Er helt fersk i faget, og det er kompisene mine også, så kan ikke rådføre meg der.
Jeg tenker på å kjøpe en 2005 Bombardier Outlander 4x4 med 6000KM tellern til 55.000,- Er dette ett OK kjøp?
Noen kjente feil meg denne modellen?
Skulle sikkert ha postet i Bombardier forumet, men der er entusiastene, og dem kan være litt ivrige med deres eget merke. [smiil]
Bruken er KUN for lyst! Litt ulovlig bromming i en eller annen skau osv.
Eneste innvendingen jeg selv har, er at den jeg har funnet er bare en seter, hvordan er det å bygge dette om til 2 seter?
Madammen har tydligvis en plan om å være med på en expedisjon eller to...
mega
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 14 Okt 2010, 01:24
Stolt fører av:

Re: Fersking - Bombardier Outlander

Innlegg pajlabb » 14 Okt 2010, 18:39

De kan ikke bygges om til 2 seter, 2 seter er lengre. Bombardier og Can Am er samme merke, det skiftet bare navn i 2007 . Når det gjelder "brumming i en eller annen skau" så er det sterkt å fraråde. Dette svekker bare atv førernes omdømme og du blir tatt fort og upopulær. Kjør heller der du har fått lov av f.eks. grunneier eller helst på treff som fra tid til annen blir arrangert.

Når det gjelder den aktuelle 400`n du refererer til, syns jeg prisen er litt stiv for en 2005. Kameraten min solgte akkuratt en 2008 gul org. xt (den røde er ikke org. xt utgave) 400 med 3300 km for 65000. Bare ett tips [oh yes]

Lykke til i jakten på atv !
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef
 
Innlegg: 700
Registrert: 30 Nov 2007, 22:49
Bosted: Andebu, Vestfold


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron