[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Plombering på Bombardier DS250

Plombering på Bombardier DS250

DS, Renegade, Outlander...

Plombering på Bombardier DS250

Innlegg kentey » 23 Okt 2010, 12:42

Har en DS250, men synes den går litt for dårlig. Er den plombert på noen måte? Vet noen evt. hvordan jeg fjerner denne?
kentey
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 23 Okt 2010, 12:32

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg Leica » 24 Okt 2010, 12:15

De fleste er nok plombert

Hvilken hatighet får du tynet den til?

BTW, velkommen [smiil]
Jarle T
Can-Am Outlander Max 800R EFI LTD (2010)
Brukerens avatar
Leica
150ccm
 
Innlegg: 46
Registrert: 19 Apr 2010, 10:31
Bosted: Oslo

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg kentey » 24 Okt 2010, 23:39

får rundt 70 på den.. men det skal ikke mye til før den dabber av.
kentey
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 23 Okt 2010, 12:32

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg Alex250 » 25 Okt 2010, 10:00

Her er det helt klart noe som er galt..
Første jeg tenker på er, kondens.. ugjevn gasser, feil tenning?
Men, holder en krone på kondens, som igjen sitter i tanken og gassern så klin på med kondensfjerner, rist sykkelen godt, vri om på gassen, rist igjen og start opp.. ( Hei, det funker hos meg!! hahahaha... ) [biker] på den gamle Barossaen..
Mvh
Alex
DERBI 250 DXR -09 Fulleffekt.Kan selges.
dyset om, kn-filter,sterkere kjede,effektannlegg.
fra genrør til sluttpotte.Sterkere kjedestrammere.
Alex250
450ccm
 
Innlegg: 163
Registrert: 19 Jul 2009, 14:08
Stolt fører av:

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg smaug » 25 Okt 2010, 15:43

Bør vel klare rundt 85 på den uten så alt for mye godvilje. BRP lagde aldri 250'en som noe race maskin, men derimot som en ungdomsmaskin som skulle være billig og enkel. Den er mye tyngre enn 450'en selv om den ellers er mindre og det sier vel sitt.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg sveinaage » 25 Okt 2010, 18:46

Hei det er ikke noe plombe på denne maskinen.Sjekk reim og variator,Det er ikke can-am motor i denne,det er sym som har laget denne..70 er nok ikke så ille har en kompis som hadde en slik og den kom opp i 80 etter mye om og men.
Jeg er så uheldig at hvist jeg hadde falt i ei tønne med pupper så hadde jeg kommet opp suttende på min egen tommel......
Svein-Åge
sveinaage
800R
 
Innlegg: 148
Registrert: 03 Feb 2008, 22:18
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg kentey » 26 Okt 2010, 20:44

Takk for alle svar og tips.. skal gjøre forsøk med kondensfjerneren, og sjekke variator og reima..
kentey
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 23 Okt 2010, 12:32

Re: Plombering på Bombardier DS250

Innlegg smaug » 27 Okt 2010, 09:50

Vær litt varsom med kondensfjerneren. Funker som oftest ganske godt på trua men desto dårligere på motoren om man har i for mye. Er mye bedre å tømme tanken hvis man er usikker på om det kan være noe vann i den og ta gjerne forgasseren i samme slengen. Er ikke noe justering på tenningen på disse motorene heller så det er ikke noe å tenke på. Hvis den starter lett både varm og kald så er sikker motoren i seg selv i orden. En sjekk av bensinfilter kan også være greit mens man er i gang. Hvordan er fargen på pluggen? Holder motoren turtallet oppe på full pupp eller dabber den av? Krefter den godt i lav fart(feks i en bratt bakke)? Jeg tipper at variatorer trenger en liten puss.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron