[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Check engine kommer og går 400 max xt

Check engine kommer og går 400 max xt

DS, Renegade, Outlander...

Check engine kommer og går 400 max xt

Innlegg devilbird » 16 Des 2010, 15:08

Hallaien.
Tenkte jeg skulle høre om det var noen andre som har hatt dette problemet.Var og måket snø i dag og da kom det opp check engine. Det var på så lenge sykkelen var i bevegelse og forsvant når jeg stod i ro.Etter par minutter forsvant det og var borte en hel stund før det kom opp igjen og nå er det på noen sekunder av gangen før det forsvinner igjen en god stund .Mener også at det faktisk stod "batt hi" i displayet første gangen men forsvant igjen fort.Har sjekket alle væsker på sykkelen så det kan ikke være det, er det noen som har noen tips????
devilbird
80ccm
 
Innlegg: 21
Registrert: 22 Sep 2010, 06:54

Re: Check engine kommer og går 400 max xt

Innlegg smaug » 16 Des 2010, 18:32

Helt sikkert batteriet ditt som trenger en skikkelig lading pga mye vinsjbruk. Sykkelen klarer ikke å holde nok strøm i det ved bare småkjøring. Sjekk også batteritilkoblingene og at de sitter. Ellers kan du sjekke "p-kode" ved å sette nøkkelen i "lights on", trykke på mode knappen på instrumentet til du kommer til "engine hour/ehr", deretter holde inne modeknappen og samtidlig blinke med lysene mellom nær og fjernlys veldig fort innen 2 sekunder(3 blink på 2 sekunder). Gjør det mens sykkelen går straks etter at engine lampa tennes, mao ikke slå av sykkelen og deretter på igjen fordi da forsvinner aktive feilkoder som ligger lagret.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Check engine kommer og går 400 max xt

Innlegg devilbird » 17 Des 2010, 09:42

Var nok bare litt lite strøm ja.....hadde en misstanke om det så jeg satt den på lading mens jeg postet forrige post og når jeg måket i går kveld var det ingen check engine. Skal ta og prøve "p-code" litt senere og se om det kommer opp noe, takker masse for tips.
devilbird
80ccm
 
Innlegg: 21
Registrert: 22 Sep 2010, 06:54


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron