[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418) atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - ulende girkasse..
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad
Norsk forum for firehjuling atv quad - en avdeling i 4x4norway.no
Etter alt jeg vet så er denne ulingen normal. Det er reima som uler... det er sånn på alle de 800 som jeg har hørt. Den er også der på 650, men ikke like intens. Tror ikke du skal bekymre deg mye over dette, men slå deg til ro med at det er slik på Can-Am 800.
Ja f....vet synes dem uler å skrik alle. dårlig ingeniør arbeid fikk en med en 400 til å prøve han sier hanes bråker mere naboen min var å handlet seg en 400xt, å den laget lyd den å
Hvis jeg skulle ta et kvalifisert gjett, så er det fordi det ikke er hypoidgir i disse girkassene eller tverrskåret tannhjul, men derimot rettskåret tannhjul og det bråker mye mer. Fordelen er at det gjerne er sterkere med rettskåret tannhjul.