[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - ulende girkasse..

ulende girkasse..

DS, Renegade, Outlander...

Re: ulende girkasse..

Innlegg Rikhardt » 14 Sep 2009, 08:46

Etter alt jeg vet så er denne ulingen normal. Det er reima som uler... det er sånn på alle de 800 som jeg har hørt. Den er også der på 650, men ikke like intens. Tror ikke du skal bekymre deg mye over dette, men slå deg til ro med at det er slik på Can-Am 800.
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm

Stolt fører av:

Innlegg BBrekke » 14 Sep 2009, 19:15

lagera i bakaksel var slutt på min hverfall. lageret som mellom aksel kommer inn i slarker. overhalling neste! :evil:
Outlander 800 xt.
BBrekke
50ccm

Innlegg kjomis » 15 Sep 2009, 20:32

Ja f....vet synes dem uler å skrik alle. dårlig ingeniør arbeid klaske fikk en med en 400 til å prøve han sier hanes bråker mere :atv naboen min var å handlet seg en 400xt, å den laget lyd den å :wall
CAN AM OUTLANDER MAX XT800 LTD
kjomis
80ccm

Innlegg smaug » 15 Sep 2009, 23:35

Hvis jeg skulle ta et kvalifisert gjett, så er det fordi det ikke er hypoidgir i disse girkassene eller tverrskåret tannhjul, men derimot rettskåret tannhjul og det bråker mye mer. Fordelen er at det gjerne er sterkere med rettskåret tannhjul.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Forrige

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 50 gjester