Blåser litt liv i denne igjen :)
Har også sittet i noen dager å beundret CVtech primær clutch'en. Men mest fordi, utifra det jeg kan se er mye mere "slitesterk" enn org can-am clutch.
Har nylig hentet ut min 800 fra service og ble skremt av forhandler om at "rullene/gliderne" i motorvariatoren min begynte å bli slitte (det jeg tror dem mener er Sliding Shoes) og at det potensielt kunne føkke opp hele variatoren min. og total kræsj..
Siden jeg ikke har så mye erfaring med ATV/ variatorer i det heletatt, så beit jeg nok litt på. Men ønsket uansett ikke at de skulle fikse det (hadde jo betalt dem nok for en 200t service...). fikk en pris inkl deler på ca 4,500 - 5000...
Da tenkte jeg heller at jeg fikk forske litt selv. OG CVTech clutchen ligger jo i det prisleiet der med frakt og toll og alt dilldall.
Og hvis den kan gjøre atv'n min mere robust, og slite mindre på belte. Så betaler jeg heller for en slik, og handler en clutch puller og får bytta greia selv. Er en god del videoer på tubern ang temaet også.
Så er det noen her på berget som har gått for en CVTech primær clutch? Erfaringer?