[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - LED parklys

LED parklys

DS, Renegade, Outlander...

LED parklys

Innlegg smaug » 21 Sep 2009, 19:53

Har montert på orange parklys på sykkelen. Sto fint i stil med den gule sykkelen om jeg må si det selv. Kommer til å bytte ut hver eneste pære med enten LED eller HID. Det øverste bildet viser best hvordan lyset ser ut på kveldstid. Det nederste overdriver effekten noe.

Bilde

Bilde
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: LED parklys

Innlegg magnust » 22 Sep 2009, 19:35

Hvilken sokkel er det i praklysene da?
Har du testet HID på din? Har lyst på dette selv, men andre som har prøvd har ikke gode erfaringer såvidt jeg har lest..
magnust
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 22 Jul 2009, 19:15

Re: LED parklys

Innlegg smaug » 22 Sep 2009, 19:58

Det er helt vanlig wedge sokkel, altså slik de fleste japsebilene har som parklys(hele greia i glass med to tråder som er brettet opp). Har ikke prøvd HID på min enda, men skal ha det. Jeg har relativt god erfaring med HID ellers siden jeg har det på bilen min(bi-xenon) pluss 3 x 50W H1 HID i ekstralysene(NBB Alpha 225 Pencil beam). Greia er at det relativt stor forskjell på settene. Kjøpte først fra Dybvik Trading og de pærene var søppel. De var rett og slett dårlig designet slik at fjern og nærlys var helt på trynet. Brukte de i 1,5 dag før jeg kjøpte et annet pæresett fra Haugland.biz. Har siden kun kjøpt HID set fra de siden både pærer og ledningsnett er skikkelig laget. Skal ha 35W 4300K bi-xenon fra Haugland.biz så snart råd er.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester