[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 4x4 lyset på instrumentdisplayet

4x4 lyset på instrumentdisplayet

DS, Renegade, Outlander...

4x4 lyset på instrumentdisplayet

Innlegg Can-man » 09 Aug 2010, 15:43

Hei.
har ett problem kanskje noen har vært borti. 4x4 lyset blinker sporadisk på instrumentpanelet når jeg kjører imellom 80 - 100km/t, aldri på lavere hastighet. har blitt fortalt at det kan være jordingsfeil, men hvordan går man frem å finner det? Og er det noen som har opplevd maken på sin Can - am?
Jeg har Can-am 800 xt max 2007mod.
Tar imot gode råd, spesielt da jeg har en mekaniker idag som skal titte på den ikveld [smiil]
Da kan jeg foreslå hvor han kan begynne hen [javel sjef]
can am 800 xt max 2007Bilde
Can-man
150ccm
 
Innlegg: 35
Registrert: 14 Des 2008, 17:28
Bosted: 1725 Sarpsborg

Re: 4x4 lyset på instrumentdisplayet

Innlegg rr_a » 09 Aug 2010, 16:45

mja... hadde noe tilsvarende problem på 400'en - skrudde i fra hverandre bryteren til 4x4, gjorde rent, spraya med oxide clean og contact protect (biltema greier) og hadde på fett på pakningen (jeg bruker bremsesylinderfett - funker bra) - skrudde sammen bryteren og alt var normalt igjen. Det er verdt et forsøk.
Ændersen
rr_a
GIF Meister Ændersen
 
Innlegg: 1514
Registrert: 27 Aug 2008, 20:07

Re: 4x4 lyset på instrumentdisplayet

Innlegg Can-man » 09 Aug 2010, 18:09

Takker, det hørtes ut som ett fint sted og begynne [smiil] Slkt har vi jo liggende på jobben også.
Er det flere gode forslag så ikke vær beskjeden [vittig]
can am 800 xt max 2007Bilde
Can-man
150ccm
 
Innlegg: 35
Registrert: 14 Des 2008, 17:28
Bosted: 1725 Sarpsborg

Re: 4x4 lyset på instrumentdisplayet

Innlegg smaug » 10 Aug 2010, 13:06

Første som slår meg er at det sannsynligvis ikke er bryteren på styret siden det ikke er nok at den er slått på for at lyset i instrumentet skal komme på. Aktuatoren i girkassen må aktivere en bryter for at 4x4 lampa skal slå seg på så jeg ville ha tatt en titt nede ved akturatoren og ledningen til og fra bryteren ved kassa først.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 15 gjester