[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Montering av kasse

Montering av kasse

DS, Renegade, Outlander...

Montering av kasse

Innlegg Omegapower » 08 Jul 2013, 14:31

Hei, har sveist sammen ein transportkasse i aluminium. Men korleis skal eg montere denne på ein 2005mod Outlander?
Omegapower
150ccm
 
Innlegg: 43
Registrert: 06 Mar 2013, 17:58
Stolt fører av:

Re: Montering av kasse

Innlegg smaug » 09 Jul 2013, 06:54

Ja si det. Du bør vel feste den i rammestrukturen slik at det sitter skikkelig hvis du har plastikk lastebærer. Har du stål lastebærer er det jo bare å feste den direkte i den med rørklemfester.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Montering av kasse

Innlegg Omegapower » 12 Jul 2013, 18:13

Fekk montert den, vart ganske bra!!!
Men av og til etter eg har stoppa atvèn og skal starte den etter ca 5min så bare klikker den. Har hendt 3ganger nå. Eine gangen chinna eg med dødmansknappen av, og etter 2-3 trykk på startaren klikket den, eit par gangen så startet den.
Kan det være Batterie?
Dårlig kontakt?
Regulator?

Takker for svar!!!
Omegapower
150ccm
 
Innlegg: 43
Registrert: 06 Mar 2013, 17:58
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester