[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - A-armer til 800 ltd.

A-armer til 800 ltd.

DS, Renegade, Outlander...

A-armer til 800 ltd.

Innlegg HaHeHa » 26 Aug 2013, 16:45

Hei. Da var den nye sykkelen i hus [oh yes] Det ble en 2011 outlander 800 ltd. Nydelig maskin, men kjøreegenskapene etter vei er en skikkelig nedtur [sad] , har kjørt en 2005 400 max i et par år, den var veldig mye bedre etter veien, særlig på svingete vei, der jeg med 400en kunne holde 80 kmˋt gjennom svingene får jeg løft på bakhjulet i 60 kmˋt med 800en. Er også utrolig nervøs i svingene, overstyrer veldig.
Har fått med meg at det ble gjort noen forandringer med de øverste a-armene som førte til overstyringen (nervøsiteten) i svinger på 2010 og nyere.
De gamle A-armene er ikke lenger i produksjon, så jeg lurte på om noen vet om det går ann å få tak i armene andre steder.
Har sett på Ebay, er veldig lite der, ser også at det er ulike artnr på 2007 kontra 2008 og 9.
Noen som har noen forslag???
HaHeHa
250ccm
 
Innlegg: 72
Registrert: 04 Jan 2012, 18:25
Bosted: Lindesnes
Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester