[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Ut i kulda idag

Ut i kulda idag

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

Ut i kulda idag

Innlegg pajlabb » 09 Jan 2010, 09:06

I dag blir det tur med Can Am`n og brøyteskjæret. Skal brøyte snø av ett vann som brukes av Andrebu Motorklubb og vannet heter Solbergvann. Blir vel 2 mil opp til vannet ihvertfall og det er fra 25 til 35 kalde her i bygda, mistenker en forfriskende tur. Se om jeg får knipsa noen bilder da :)
Drar fra Statoil Andebu kl 10.45 i formiddag. Heng deg med om du har ett brøyteskjær !
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef
 
Innlegg: 700
Registrert: 30 Nov 2007, 22:49
Bosted: Andebu, Vestfold

Re: Ut i kulda idag

Innlegg OJ » 09 Jan 2010, 09:49

Blir omtrent samme tur på meg. Men her er det ikke "mer" enn 23 minus.
Fikk fårespørsel i går kveld om å måke en bane eller no på isen her i Arendal.

Skal bli spennende å se hvor kaldt det blir til syvende å sist.
Må kle seg som en polfarer så går det nok greit [oh yes]
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Ut i kulda idag

Innlegg :-) » 09 Jan 2010, 10:02

Her er en film fra vannet du skal være med på OJ :-)

Gammel film jeg tok i 2005
http://www.atvforumet.no/CPG/displayima ... um=3&pos=0
:-)
 

Re: Ut i kulda idag

Innlegg OJ » 09 Jan 2010, 10:27

Ser ut som de koste seg der ja.
Er det ikke alt for mye snø skal det sikkert gå.
Har ikke kjettinger som passer nå, men det kompenserer vi med speed [oh yes] [smiil]
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Ut i kulda idag

Innlegg pajlabb » 09 Jan 2010, 15:43

Da er banen brøyta opp , var vel noe over 25 blå men det gikk superbra. Frøys ikke i det hele tatt, en Grizzly 660 og meg. Syns skjæret kasta litt dårlig, han andre hadde fra Duells, det så jeg var bedre . Var litt høyere syns jeg. Så med kaffi og skolebrød medbrakt, ble dette en fin tur i kulda. Slenger med noen bilder :)
Bilde
Bilde
Bilde
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef
 
Innlegg: 700
Registrert: 30 Nov 2007, 22:49
Bosted: Andebu, Vestfold

Re: Ut i kulda idag

Innlegg skoTner » 10 Jan 2010, 19:37

Moro greie... synd jeg ikke fikk vært med.
4x4 by quattro
skoTner
400ccm
 
Innlegg: 101
Registrert: 25 Mar 2009, 21:42
Bosted: Andebu


Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester