[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - En liten vits til

En liten vits til

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

En liten vits til

Innlegg :-) » 30 Apr 2010, 11:05

En ung gutt fra ei bygd i Nord Norge flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb. Sjefen for kjøpesenteret spurte: 'Har du noe selgererfaring?' Gutten svaret: 'Njaaaa, jooo, æ har nu jobba som sælgar i heimbygda då.'

Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette ham. 'Du kan begynne i morgen tidlig' sa han til gutten. 'Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb.'

Gutten hadde en tung dag, men til slutt var han ferdig.

Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. 'Hvor mange salg gjorde du i dag?' spurte sjefen.

Gutten svarte: 'Ett.' Da ble sjefen litt forundret og sa 'Bare ett!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?' Gutten svarte:
'ennmiljonnihuinneråellvetusnetthuinneråtrættiåttekrone'

Sjefen ble svært overrasket og sa: '1 911 138 kr!!! Hva solgte du til ham?'
Gutten svarte: 'Først sællte æ han en liten feskekrok. Så sællte æ han en mellomstor feskekrok. Ætte d sællte æ en stor feskekrok. Så va d et feskesnøre. Då æ sporte kor han skuille feske, svarte han at han skuille fære neåt kyst'n. Då sa æ at han kuinne trænge en båt, så vi gjekk ne t båtavdelinga. Der sællte æ han den store Baylinern med doble motora. Ætte d viste det sæ at den lille Honda Civic'en ikkje klarte å dra den store båten, så æ tok han me mæ t bilavdelinga å sællte han en Chevrolet Tahoe firhjulstrækkar.

Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... 'Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge ham en båt og en bil????'
Da svarte gutten glatt: 'Nei, nei! Han kom inn og skuille kjøpe tamponga t kjærringa si, å då svarte æ at han like så gått kuinne fære å feske, ættersom hælga uansett va ødelagt!'


God helg [grøntsmil]
:-)
 

Re: En liten vits til

Innlegg E.F.I » 30 Apr 2010, 12:15

Hehehe, det er den beste vitsen jeg har hørt på lang tid. [vittig]
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: En liten vits til

Innlegg Wikingen » 30 Apr 2010, 14:51

Hehe.. [oh yes] Den satt!! [vittig] God helg!! [party]

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI
 
Innlegg: 535
Registrert: 25 Nov 2008, 02:49
Bosted: Høyjord, Andebu, Vestfold

Re: En liten vits til

Innlegg raune » 30 Apr 2010, 22:02

Gud og Jesus satt oppe i himmelen da de ringte på døren Gud åpnet og utenfor står Allah. Gud stusser litt, men snur seg etterhvert mot Jesus... Har du bestilt kebab???
Jeg er lagd for fart!!!
_____________________________
KTM 450 SX
Renegade 800x
LTR450
LTZ400
TRX250
raune
450R
 
Innlegg: 223
Registrert: 27 Apr 2008, 09:32
Bosted: Sande i vestfold

Re: En liten vits til

Innlegg E.F.I » 30 Apr 2010, 23:54

Det var engang en mann som hadde fått motorstopp, med den gamle bobla si på motorveien. Mannen begynte å stoppe biler slik at han kunne bli tauet til nærmeste verksted. En flott Jaguar stoppet, og ut hoppet en ung jypling. Jo da han kunne da taue den stakkars sjåføren til nærmeste verksted han. Men det eneste problemet var at de hadde ikke noe annet tau enn en tykk fiskesen. Men den var jo sterk nok til å taue en Boble!!! Så kjørte de da. Jaguaren først, og Bobla etter.
Men så var det jo det at jyplingen likte høy musikk og høy fart, så han satte opp stereoanlegget på full guffe, og etter en liten stund hadde han glemt at han tauet bobla!!! Så han satte opp farten, og snart var den oppe i 240! Og Bobla holdt jo selvfølgelig samme farten!! Mannen i Bobla ble jo mer og mer nervøs, og la seg på hornet samtidig som han hang ut av vinduet å ropte og skrek. Men jyplingen i Jaguaren hørte jo selvfølgelig ikke det!!!
Omsider så passerte de en bensin stasjon i vill fart, og mannen i Bobla skrek om mulig enda høyere for å få Jaguaren til å stoppe. Men jyplingen hørte fortsatt ikke! Kalle som jobbet på bensinstasjonen så jo dette og kastet seg over telefonen og ringte til kameraten sin som jobbet på en bensinstasjon lenger oppe i veien.
- Du Jokke, dette må du se! Det kommer en Jaguar i over 200 forbi dere snart!
- Oj, det må jeg se! Det er jo ikke så ofte man ser en Jaguar! svarte Jokke.
- Nei, men det er ikke det verste, det kommer en boble bak, og han tuter og hoier og skal forbi!!!
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: En liten vits til

Innlegg E.F.I » 30 Apr 2010, 23:57

En politimann stopper en ung kvinne som kjører i 80 km/t i en 30 km/t sone. Følgende samtale finner sted:
P: Kan jeg få se sertifikatet ditt?
K: Jeg har ikke noe sertifikat lenger. Det ble jeg fratatt for noen uker siden i forbindelse med promillekjøring.
P: Jaså, kan jeg da få se vognkortet?
K: Dette er ikke min bil, jeg har stjålet den.
P: Hva, er bilen stjålet?
K: Ja - men la meg tenke etter. Jeg tror jeg så vognkortet i hanskerommet da jeg la inn pistolen min.
P: Har du en pistol i hanskerommet?
K: Det stemmer. Jeg la den inn der etter at jeg hadde skutt eieren av bilen. Deretter la jeg henne forresten i bagasjerommet.
P: Har du ett lik i bagasjerommet?
K: Javisst!

Etter disse opplysningene tilkaller politimannen forsterkninger og sin sjef. Bilen omringes og når sjefen ankommer, nærmer han seg langsomt kvinnen og spør igjen: Kan jeg få se sertifikatet ditt?
K: Klart det! Her er det. (Hun viser frem sitt gyldige førerkort).
P: Hvem tilhører denne bilen?
K: Men den er da min! Her er vognkortet.
P: Kan du være se snill og åpne hanskerommet, jeg vil gjerne se etter om det finnes en pistol der.
K: Selvsagt, men jeg har ingen pistol. (og det var naturligvis heller ikke noen pistol i hanskerommet!).
P: Kan jeg få kaste ett blikk i bagasjerommet. Min kollega sier at det ligger ett lik der. (Bagasjerommet er tomt).
P: Nå forstår jeg ingenting lengre. Politimannen som stoppet deg sa at du ikke hadde sertifikat, at du hadde stjålet bilen, at det fantes en pistol i hanskerommet og ett lik i bagasjerommet.
K: Utrolig! Det forundrer meg ikke om han påstår at jeg har kjørt for fort også!?
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: En liten vits til

Innlegg raune » 01 Mai 2010, 09:42

En gutt uten hjelm på 7år med sykkel ble stoppet av en riden polti med hest,:polti: det er ikke lov å sykkele uten hjelm, det er 500 kr i bot, så sier gutten, første ganng jeg ser en hest med kuk på ryggen!!
Jeg er lagd for fart!!!
_____________________________
KTM 450 SX
Renegade 800x
LTR450
LTZ400
TRX250
raune
450R
 
Innlegg: 223
Registrert: 27 Apr 2008, 09:32
Bosted: Sande i vestfold


Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest