[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Lureri

Lureri

Okelbo's krigsherjede plass der alt er lov (nesten). Vil du prøve ut forumets funksjoner så gjøres det her. Her kan du spamme, røyke og gjøre det ditt syke hode måtte ønske

Lureri

Innlegg pajlabb » 06 Jun 2010, 10:01

Sjekk e-post jeg fikk igår, troverdige saker ? Ha ha , tror de folk er såå dumme ?



Kjære Online.no Brukere

For A fullføre online.no web-mail-konto,
du mA Svare på denne e-postmeldingen umiddelbart
Denne meldingen ER fra online.no kundeservice støtte
team, meldingssentralen til alle online.no e-postkonto eiere.
Vi ER nå oppgraderer vår database og e-postkonto
senter Vi sletter alle ubrukte online.no e-postkontoer
Å skape mer plass for nye kontoer. Å hindre på
Blir kontoen stengt, mA du oppdatere den
Slik nedenfor ved VI veterinæren ved Det ER no ga Som brukes konto.
bekrefte identiteten din nedenfor.

Bekreft postidentitet nedenfor

Brukernavn: ..............
E-post Passord :..............
Fødselsdato: ..............
Land Eller territorium :.......
Avvente svaret Ditt ............


Vi beklager eventuelle ulemper Så snart online.no mail
ER under oppgradering hiet Skal utføre Som Normalt og Det villaer seg å være mer
forbedret.

Hilsen Jeg Service,
Online.no Web Support.
Brukerens avatar
pajlabb
Villmarks sjef
 
Innlegg: 700
Registrert: 30 Nov 2007, 22:49
Bosted: Andebu, Vestfold

Re: Lureri

Innlegg kjetilemil » 06 Jun 2010, 10:47

Får sånne med javne mellomrom jeg å på Bluezone mailen min.. lurer på om det faktisk er noen som fyller ut slike mail i god tro jeg??
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:

Re: Lureri

Innlegg rr_a » 06 Jun 2010, 16:02

Når du svarer, må du huske å sende med kredittkortnummeret ditt, utløpsdato og sikkerhetsnummer og gjerne pin koden din slik at de får dekket eventuelle utgifter de har med å rydde opp i epost kontoer. Det er vel bare rett og urimelig...
Ændersen
rr_a
GIF Meister Ændersen
 
Innlegg: 1514
Registrert: 27 Aug 2008, 20:07


Gå til Søppeldynga

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester