[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Rena wolfroad i juni 2012.

Rena wolfroad i juni 2012.

ATV treff og samlinger i det ganske land

Rena wolfroad i juni 2012.

Innlegg lasse1962 » 27 Mai 2013, 16:37

Om en mnd i dag(27.6) drar jeg til Rena for og kose meg med atv kjøring i Renas skoger med likesindige, jeg gleder meg til og pakke bil å henger og kruse oppover til Rena. Pakke ut av hengeren å rigge opp Polaris telt og sette frem stoler å treffe mange koselige mennesker. Så gleder jeg meg til all den gode maten. Det er noe spesielt med dette treffet, man får roen på en måte kjenne lukten av skog, myr, eksos, dette er godt for sjelen. Jeg håper det kommer mange med atv/utv i år også. GLEDER MEG. 31 dager igjen.
Vedlegg
Bilde Rena.jpg
Bilde Rena.jpg (3.53 KiB) Vist 8925 ganger
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:

Gå til Treff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron