[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Yamaha raptor, ønsker svar fortest mulig!

Yamaha raptor, ønsker svar fortest mulig!

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Yamaha raptor, ønsker svar fortest mulig!

Innlegg SinanSakar » 07 Okt 2015, 13:04

Jeg kjøpte for en stund siden en Yamaha raptor (450ccm) på finn som bare hadde kjørt 3000 km og som forsåvidt skulle vært god som ny.

Da jeg fikk den levert hjem av privatpersonen, kjørte jeg den litt rundt ( omtrent 20 km) og i det jeg kom hjem og skulle åpne garasjen uttenfor huset for å legge den inn, så sprang plutselig noe ved foten min og jeg så at det begynte å lekke olje. Jeg fikk atv'en bært opp og så at det hadde blitt et lite hull i røret der det renner olje inn til girpedalen. Girpedalen satt seg fast men det fikk jeg ordnet, men nå når jeg prøver å kjøre så lekker det ut veldig mye olje og det kommer ut veldig mye røyk.

Som sagt, så har jeg såvidt kjørt den 20 km, og har ikke gjort noe annet enn å bare kjøre den normalt, også plutselig så oppstod dette. Hva kan grunnen til dette været? Kan det ha vært forrige eieren som har forårsaket noe før som har gjort at det når jeg kjørte ble sånn?
SinanSakar
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 07 Okt 2015, 12:59
Stolt fører av:

Re: Yamaha raptor, ønsker svar fortest mulig!

Innlegg smaug » 11 Okt 2015, 21:17

At forrige eier har en rolle i dette er ganske åpenbart. Kontakt han og prøv å bli enig om noe. Få den inn på et verksted i samråd med tidliger eier sånn at en tredjepart kan mene noe.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron