[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hjep! Hva skal jeg kjøpe?

Hjep! Hva skal jeg kjøpe?

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Hjep! Hva skal jeg kjøpe?

Innlegg Rctralle » 04 Apr 2016, 21:33

Hei,

Får ikke bestemt meg,,

Står over 2 valg.

1. Yamaha raptor 700 spesial edition 2010 til 60k
Sitter trim potte med twin på den. Helt vill lyd!
Men likte ikke fargene.... 6700km


2. Raptor 660 2006 2000km 65k
Oppgradert noe jævlig. Dønn strøken.
Bredda bærearmer, bredere bakaksel, asfalt dekk, nye dempere.. Påkosta en hel del. Får med alt av orginal deler også.


Hva er det beste kjøpet ?

Hva er lettest å selge når den tid kommer igjen.

Takk på forhånd !

Mvh
Thomas
Rctralle
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 04 Apr 2016, 21:24
Stolt fører av:

Re: Hjep! Hva skal jeg kjøpe?

Innlegg Raptor660 » 05 Apr 2016, 22:24

ja takk begge deler sier nå jeg.

Hva er prisforskjellen på de forskjellige og hva skal den brukes til.

Selv kjører jeg Raptor 660r limited edition(02) og digger den.

Ikke kjørt 700 men etter hva folk har sagt som har hatt/kjørt den så skal det vist være en ganske ny kjøreopplevelse og ville nok selv kansje gått for 700 men var jo gått endel da så ikke lett;).
Raptor660
80ccm
 
Innlegg: 27
Registrert: 26 Sep 2015, 13:10
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester