[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hjullager bytte på 94 mod Kodiak (bakaksel)

Hjullager bytte på 94 mod Kodiak (bakaksel)

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Hjullager bytte på 94 mod Kodiak (bakaksel)

Innlegg rchobby » 15 Mai 2016, 09:42

Hei. Jeg har en forferdlig ulyd i bakakslen på min Kodiak 400, fra 94. Og jeg er ganske sikker på at det kommer fra den siden som har brems på bakhjulet.
Så jeg lurer på om det sitter et lager ved bremsetrommlen på denne ATVn. Noen som vet, og er det eventuellt vansklig å byte?

Litt info om ulyden: Først var det kun da man svingte, men den har blitt værre og værre, og bare siden i fjor høst (den har stått stille i vinter), så har lyden forværret seg. Og jeg jekket den opp, og lot bakhjulene "trille fritt" og lyden er der nesten konstant nå.
rchobby
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 04 Apr 2015, 16:51
Bosted: Finnmark
Stolt fører av:

Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron