Det er det villeste draget du kan tenke deg,skal love deg at jeg ikke har sovet godt etterpå.Gutta der nede er besatt av og ha det værste og tilby oss her i Norge,de kan montere på de fleste kjente modeller vi kjenner Suzuki 400-450,Yamaha Honda og Kawasaki. Det frekkeste som nå ser ut til og overgå alt, for 2008 er en ATV kalt E-ATV som er en ren KTM verjon av en motard.Leveres av Larviks firmaet på hele 950ccm,som allerede flere har handlet her hjemme og i våre naboland. www.secma.no er importør av disse motard monstrene for hele norden.HØR HER!! Nå sto det en 990 der nede,og den vil de nå også banke Turbo på,vi snakker da 130-140 hk.Snakk om og være på hugget for og ligge i tet med det værste.Ofte ligger jo vi hakket bak f.eks Sverige,men dette firmaet har bestemt seg for at de her i Norge skal være i tet,og vise frem det råeste fra sin side,og for et Senter de har der nede i Larvik.Har vært i mange land,men aldri oplevd maken til utstilling de hadde der nede.
Anbefaler dere motard frelste og ta en helge tur,skal garantere at det er vært turen.Også 4x4 maskiner er de på hugget,de hadde faktisk 4x4 Rhino som man kan rigge enormt frekke,hvis man tar en titt over mot USA.Denne kunne de tilby som Paoletti Rhin med HVITE SKILTER he he jeg er imponert.Kjenner at det her blir et super år for meg med Atv glede.Håper det snart blir lagt ut noen ATV turer som man kan være med på.