[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 10 eller 12 toms felger?

10 eller 12 toms felger?

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

10 eller 12 toms felger?

Innlegg Malixk » 08 Apr 2011, 19:16

Har nettopp kjøpt en splitter ny YFM 700R, og er på shopping etter gate dekk og felger (beholder org. hjulene for vinter føre), men 10 eller 12 felger, da jeg vil gå for litt lav profil på dekken, kan 18* dekk utgjør litt på top farten, mens 22* øker. Noen erfaringer ut å går eller tanker?
Zooooooooom.....Ka va d?!
Malixk
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 03 Mar 2011, 16:46
Bosted: Vikhammer, Malvik, Trøndelag
Stolt fører av:

Re: 10 eller 12 toms felger?

Innlegg kenny karstensen » 14 Apr 2011, 12:03

Hei
Gratulere me ny atv.. Har samme type selv å er veldig fornøyd. Har også vurdert gatedekk men ikke funnet noe dekk å felger til en rimelig pris enno. Ser Biltema selger godkjente gatedekk for atv. Kansje jeg prøver disse. Biltema sine dekk er beregnet for 10" felg bake å 10" forran tror jeg. Har nok ikke selv ville hatt noe lavere profil enn det pga sporing er ett problem med "stive" å brede gatedekk. Egentli skulle gatedekkene ha vært litt rundere å med mere profil slik at de har sporet mindre. Dette er bare noe jeg har hørt av andre som har prøvd gatedekk, så er vel kansje bare å prøve seg fram.. [smiil]
kenny karstensen
150ccm
 
Innlegg: 31
Registrert: 02 Des 2008, 13:02

Re: 10 eller 12 toms felger?

Innlegg Malixk » 04 Mai 2011, 19:48

jo jo sporing kan det jo bli litt av, men man må lide for skjønneheten som kjerringa sier...har tatt en titt på biltema sine også, men som sagt er det litt for mye gummi, også trur jeg de er for 10* og 9* (uten å komme på det helt sikkert ifarten) som er standard på raptor [vittig] smak å behag tenker jeg.
Zooooooooom.....Ka va d?!
Malixk
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 03 Mar 2011, 16:46
Bosted: Vikhammer, Malvik, Trøndelag
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester