[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Yamaha Raptor!

Yamaha Raptor!

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Yamaha Raptor!

Innlegg krinkelen » 19 Apr 2011, 17:59

Hei.

leker litt med tanken om å anskaffe meg en raptor 700, men det jeg lurer på da er vedlikeholdet. har sett på mye supermotard og crossere (2-hjulinger) og der er det mangen det gjerne er ventilhjustering hver 10. time og sånne ting, er det samme med raptoren eller holder det med oljeskift her og der og en service for året? er til veibruk denne er ment til.
vet det er mange kloke mennesker inne her så håper dere kan gi meg en respons på dette?
10 billion flies can't be wrong, eat shit!
krinkelen
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 19 Apr 2011, 17:52
Stolt fører av:

Re: Yamaha Raptor!

Innlegg bonde » 28 Apr 2011, 15:13

hei ..kjupte min ny i 07..å an går så ei klokka.har egen gård eg kjøre på så an har fått kjørt seg ja,,kunn bytta olja sånn tri gonger pr år.så det ekje så gale så me dessa krosseranne,der mååå du bytta stempel å greier,detta e nå o tross allt ein firtakt motor,likt så i ein bil menn meir komprimert utgave da,di seie kvar 10ende time da menn eg vetkje kaffor..
bonde
450R
 
Innlegg: 230
Registrert: 28 Apr 2011, 14:45
Stolt fører av:

Re: Yamaha Raptor!

Innlegg Malixk » 04 Mai 2011, 20:20

På motor lektøy som en raptor er det en service list som kommer med (ihvert fall på min når jeg kjøpte den ny), 2 sider med en check liste...sjekke ditt og datt, som er hver 20 time eller 1200 km kjørt eller 1 gang i måneden standard sjekken, så har du 2500km/6måneder eller noe der omkring som om handle sjekk av ventiler (foruten først gangs servicen på 320km) og slikt pressisjons verk.

Men no skal det sies at en raptor er langet for ett meget annet formål en asfalt der det ikke er hopp og sprett. Men alt av service kan gjøres selv, og stå godt forklart i service boken.

Jeg personlig kommer til og ta de 3-4 først servicene på verksted på min nye raptor bare for å få ett stempel på service papiret ved salg senere, og de er de mest kritiske pga innkjørings fasen
Zooooooooom.....Ka va d?!
Malixk
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 03 Mar 2011, 16:46
Bosted: Vikhammer, Malvik, Trøndelag
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester