Har hatt grizz og otty-max, den jeg savner mest i forhold til arbeid og skaukjøring er grizzen.
Grizz har 100% sperre noe som otty mangler og gjør den "ubruklig" i skauen i forhold.
Kjøre 2 på grizz er nullproblem, kjærringa mi var med på tur mer enn en gang.
Men til veikjøring er otty mer komfortabel selv om jeg kjørte noen tusen km med grizz på veien også.
Fordelen til grizzen er att den er kort og utrolig enkel å håndtere i skauen, men som det blir sagt man må tenke seg litt om enkelte ganger da den kan vippe bakover enkelt i forhold til de lange maskinene.
Det blir også nevnt dyre deler men da vil jeg si att delene til de andre er langt fra gratis de også.
Can-Am spiser vekter i variatoren til frokost og de er ikke gratis,men det finnes knep der også for å komme billigere ut av det, samt lengre levetid på de.
Så til skaukjøring/arbeid ville jeg valgt grizz fremfor can-am og motsatt til veikjøring.
Selv kjører jeg nå MC på vei og trives slik.
![klippe [klippe]](./images/smilies/mowlawn.gif)