[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - traktor atv

traktor atv

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

traktor atv

Innlegg arctic-cat-trv07 » 19 Feb 2012, 23:15

hallo
jeg driver a å tar traktor lappen å har sett litt på Yamaha Kodiak 400 med hvite skilt. veit noen om det står i vognkortet sånn som på en mopped at den er begrenset til 40 km/t det høres jo ut som det må gjørra det, eller om jeg kan kjøre dem om det ikke gjør det det er jo hastighets begrensnig på lappen jeg får til 40 km/t [sad] da kan man jo ikke kjøre no som går fortere en det lovelig. å når ikke det satans veivesenet ikke var sikre en gang så spørr jeg noen med peilig.... [oh yes]
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:

Re: traktor atv

Innlegg arctic-cat-trv07 » 24 Feb 2012, 23:14

? [vente]
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:

Re: traktor atv

Innlegg mekkermikkel » 07 Apr 2012, 21:03

Atv registrert som traktor med hvite skilt begrenset til 40 km/t har dette innskrevet i vognkortet ja.
mekkermikkel
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 07 Apr 2012, 20:54
Stolt fører av:

Re: traktor atv

Innlegg Dosk101 » 12 Jun 2012, 16:42

Eg har 2005 registrert firhjular, der står det ikkje. ein kompis av meg har en 2007 mod sportsman 500. der står det maks fart 30km/t.
Mvh Kristian

Det er ikkje lengden på tryllestaven som teller, men magien inni den
Dosk101
400ccm
 
Innlegg: 116
Registrert: 22 Okt 2010, 07:06
Bosted: Varhaug
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest