[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Raptor 700 HJELP

Raptor 700 HJELP

Raptor, Grizzly, Big Bear, Banshee...

Raptor 700 HJELP

Innlegg MrLee » 01 Aug 2012, 18:13

Noen her inne som kan hjelpe meg med ett forhåpentligvis lite problem?
Har en Raptor 700, var ute å kjørte da den plutselig daua helt av, klemte inn clutchen å rulla til siden, da jeg hadde stoppa kjente jeg motoren var veldig varm, så jeg skrudde opp lokket på oljetanken for å skjekke olja, da var d så høyt trykk i oljetanken at det spruta ut av tanken, det er ikke normalt, det virker som all olja fra motoren blir pressa inn i oljetanken men kommer ikke tilbake til motoren, noen som vet hva det kan være? er ikke vann i olja eller olje i vannet, og det lukter ikke brent olje av eksosen, men motoren dunker å klunker veldig siden den ikke får olje (starta den en gang for å se om den starta igjen i det hele tatt)
MrLee
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 01 Aug 2012, 18:10
Stolt fører av:

Re: Raptor 700 HJELP

Innlegg magstaff » 01 Aug 2012, 19:49

enkleste måten å se om olja kommer tilbake til motor igjen på er:

start motoren

oljerøret/slangen som går til toppen på motoren har en skrue du kan løsne,skru denne løs og olje skal sive ut...
gjør det ikke det så få løs oljerøret/slangen og inspiser..

fremdeles usikker på hvor oljeslangen sitter? og fremgangsmåte? søk og last ned "raptor 700 manual" der står det meste i detalj..

vet at dette ikke besvarer hvorfor motoren stoppet men det er ett sted å starte...er det oljeslangen som er blitt blokkert så har du funnet problemet!


lykke til:)
magstaff
250ccm
 
Innlegg: 59
Registrert: 17 Feb 2011, 22:57

Re: Raptor 700 HJELP

Innlegg MrLee » 01 Aug 2012, 21:51

takk for svar :) det blir det første jeg skal prøve i morgen.
MrLee
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 01 Aug 2012, 18:10
Stolt fører av:


Gå til Yamaha

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester