[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Frode Utsi as

Frode Utsi as

Det finnes mange forhandlere der ute. Her rises og roses det.

"Useriøse innlegg vil bli slettet"

Frode Utsi as

Innlegg Dimper » 21 Okt 2014, 18:42

Jeg har kjøpt en brukt ATV fra Frode Utsi og kan på bakgrunn av dette anbefale denne forhandleren som en meget ryddig og profesjonell aktør.

Grunnet den store avstanden til forhandleren kjøpte jeg usett, men Amund hos Frode Utsi opplyste om alle forhold ved ATVen og den ble levert min adresse ferdig registrert og nyservet akkurat slik den var beskrevet.
Ved levering visste det seg at den ved en feil hadde blitt beskrevet med utstyr som ikke fulgte med, fremfor å støtte seg på forbeholdet om feil i annonsen ettersendte de i stedet utstyret kostnadsfritt!
Dimper
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 06 Okt 2014, 19:38
Stolt fører av:

Re: Frode Utsi as

Innlegg smaug » 21 Okt 2014, 23:55

Har meget god erfaring med Frode Utsi. Har handlet der flere ganger og Amund er en god selger som virkelig vil selge uten å bli slitsom.

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Erfaringer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester