[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Kina Atv 250cc startproblemer

Kina Atv 250cc startproblemer

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

Kina Atv 250cc startproblemer

Innlegg MadSilence » 31 Des 2015, 23:48

Heisann folkens!

Er ny her på forumet og søker deres ekspertise:)

Har skaffa meg en Kina Atv for litt siden som jeg bruker til snørydding. Funker fett! Men!

Sliter alltid med Å starte den. Må ta av luftfilter og holde hånda foran så kommer den, dauer kommer og dauer så starter den etterhvert. Kjører også på full choke(lukket) og relativt høy tomgang. Funker greit når den er varm.

Har gjort følgende:

Renset forgasser 2 ganger. Hjelper med en gang så blir det værre. Har også bytta tennplugg.

Mistenker dårlige dyser? Tetter seg fort? Eller drit i bensinen(har på Biltema type bensinfilter ting)

Noe jeg har oversett?
Tips?:)

Takker!!
MadSilence
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 31 Des 2015, 23:42
Stolt fører av:

Re: Kina Atv 250cc startproblemer

Innlegg spinn-vill » 01 Jan 2016, 13:17

Har samme problemet på min Kazuma Falcon, de lærde mener det kan være en ventiljustering som er nøkkelen...
Har ikke fått testet det selv enda....
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded" [neinei]
spinn-vill
80ccm
 
Innlegg: 29
Registrert: 16 Jan 2011, 23:01

Re: Kina Atv 250cc startproblemer

Innlegg MadSilence » 03 Jan 2016, 19:34

Har renset forgasser før og det hjalp. Men ikke nå. Så øurer på å kjøpe en ny fra china :)

Fant en med accelerator pump. Er det en lur oppgradering eller kan jeg ikke ha det ettersom den jeg har ikke har dette.

Pz30 heter den.
MadSilence
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 31 Des 2015, 23:42
Stolt fører av:


Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester