[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Bensin i Olje Access 450 Warrior

Bensin i Olje Access 450 Warrior

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

Re: Bensin i Olje Access 450 Warrior

Innlegg Kontu » 23 Okt 2013, 00:12

Sykt... Jeg vurderte også access men endte opp med Yamaha.. Heldigvis, virker det som...
Kontu
80ccm
 
Innlegg: 24
Registrert: 11 Okt 2013, 08:34
Stolt fører av:

Re: Bensin i Olje Access 450 Warrior

Innlegg kristofferw » 05 Nov 2013, 10:15

Ja nå får vi se om det er noe holdbart og jeg får noe glede av sykkelen for en gang skyld.
Fusket over 4000 rpm og ville ikke dra over 60-70 når jeg fikk den igjen nå siste gangen heller...

Parkerte da sykkelen og ba de ordne det ASAP, Kristian kom en uke etterpå for se på det.

Når han da sto og ruset sykkelen på tomgang opp i godt turtall spratt plutselig siste del av lydemperen i bakpotta ut.
Dette gjorde så sykkelen nå bråker som et uvær men går som den skal uten fusking igjen.

Aner ikke årsaken til dette ettersom den har jo sittet der hele tiden tidligere uten fusking og problemer over 4000rpm og 60-70km/t
Mulig den har løsnet mens det har blitt skrudd på sykkelen og den har blokkert mer enn normalt slik at det skapte alt for mye motstand i eksospotta.

Synes motor tikker en del men fikk beskjed om at dette var normalt på disse og kan også se sånn ut etter å ha hørt på div apache/triton/access 450 på youtube...


Men er fortsatt nå veldig skeptisk til Access generelt nå med tanke på kvalitet og tilgang til deler om det skulle skje noe igjen.
Ser ikke ut som jeg er alene heller...

Er det noen som faktisk har god erfaring med Access over lengre tid og lagt tilbake mange mil på en Access ATV?

Er kvaliteten noe i nærheten av hva motorscoop fremstiller det som på sine hjemmesider? Det er jo ikke direkte billige sykkler og jeg har ikke akkurat fått et godt inntrykk!
Brukerens avatar
kristofferw
50ccm
 
Innlegg: 14
Registrert: 07 Jun 2013, 17:08
Stolt fører av:

Re: Bensin i Olje Access 450 Warrior

Innlegg Turbotralte » 13 Nov 2013, 23:41

Hadde 9200 km på min 300 sm.

Som helt ny røk startclutchen, samt var dårlig montert av motorscoop, alt fra el feil til hjulbolter som knakk ( mistenker litt friskt moment på muttertrekkeren) . ca 1 år senere røk kamakselager i småbiter i motoren. Var ellers litt etterstramminger her og der samt smøringer og div vedlikehold.

Så elendige greier var det ikke for min del, det verste var forhandleren. Solgte den bare fordi jeg ble lei den.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Forrige

Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron