[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - arctic cat trv 400

arctic cat trv 400

DVX, TRV, 3in1, H1...

arctic cat trv 400

Innlegg arctic-cat-trv07 » 19 Feb 2012, 23:06

hello jeg har litt problemer med at catta mi ikke lader nokk strøm om vintern når jeg kjører med fjernlysa og ei arbeidslampe på har bytta til 55 wats pærer framfor 35. men har noen noe peilig på om disse lader nokk til og ha vinsj på jeg har litt løst på det får nå er jeg lei av å henten med john deere`n
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:

Re: arctic cat trv 400

Innlegg arctic-cat-trv07 » 24 Feb 2012, 23:17

noen som har no info om hvor mye trv 2007 lader i amper/watt hadde hvert kjekt å ha den infoen [upps]
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:

Re: arctic cat trv 400

Innlegg arctic-cat-trv07 » 24 Feb 2012, 23:26

har erfart at den ikke kanlade så mye, etpar ganger har den hvert tom for strøm da vist jrg starter den med snora så uansett hvor lenge man kjører med den så lader den ikke opp batteriet det står bare og blinker *watt* på det digitale felte på speedometeret, [neinei]
Man diskuterer ikke bil med en mann som er villig til å betale mange hundre tusen for en ny bil det regner og blåser igjennom.
Brukerens avatar
arctic-cat-trv07
80ccm
 
Innlegg: 16
Registrert: 22 Mar 2011, 16:04
Bosted: Kongsberg-Buskerud-Norge
Stolt fører av:


Gå til Arctic Cat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron