[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - remontere plombe

remontere plombe

Powerfilter, effektpotter, porting osv...

remontere plombe

Innlegg WhiteFlash » 15 Des 2011, 20:11

Har anskaffet en 450cc hyosung ATV, og det fulgte med eksos-plombering og en del til forgasseren for å få denne sykkelen 100% lovlig.
Siden jeg er helt ny med ATV'er og mener selv det er litt for mye hester i den for meg på dette tidspunktet, ønsker jeg å montere plomberingen igjen, slik at jeg kan lære meg å kjøre den før jeg flyger av veien.

kan jeg montere bare plomberingen, eller må begge monteres?
WhiteFlash
350ccm
 
Innlegg: 88
Registrert: 15 Des 2011, 19:12
Bosted: Ålesund
Stolt fører av:

Re: remontere plombe

Innlegg LTR450 » 19 Des 2011, 16:28

i bunn og grunn kan du montere blomberingen i eksosen uten problemer, men vil heller anbefale deg og montere den til forgasseren istedetfor.
Den til forgasseren sperrer av og gjør at du ikke får gitt så mye gass, den er mest effektiv og mindre slitsom for motoren i forhold til og blombere eksosen.

Så alternativene er kun den til forgasseren, eller begge.
Suzuki LT-R450 QuadRacer K7 - Hvite skilt
95` Nissan 200sx S14 - 480hk. (GT3076 ar.86 @ 20.4psi)
95` BMW E34 525TDS Touring
86` BMW E32 735i
Brukerens avatar
LTR450
450ccm
 
Innlegg: 178
Registrert: 03 Jun 2008, 14:30
Bosted: Rogaland
Stolt fører av:

Re: remontere plombe

Innlegg WhiteFlash » 22 Des 2011, 13:15

takk for svar, da skal jeg montere den i forgasseren og testkjøre om jeg vil ha den slik eller ikke.
WhiteFlash
350ccm
 
Innlegg: 88
Registrert: 15 Des 2011, 19:12
Bosted: Ålesund
Stolt fører av:


Gå til Tuning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron