[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Svart Access 300SM

Svart Access 300SM

En hel seksjon der du kan skryte hemmningsøst av ditt kjøretøy, legge ut bilder osv..

Re: Svart Access 300SM

Innlegg Kenny » 18 Aug 2010, 22:27

Testa forresten med en kompis bakpå forrige helg,95 på sletta var ikkeno problem slik den er nå ihvertfall :)
Ble faktisk overassket hvor sterk den er med 2 på!!
Men en annen ting som overassker meg er hvor elendig Motorscoop er til å sende deler og svare på mail,så da var det sagt!
Kenny c",)
Kenny
150ccm
 
Innlegg: 41
Registrert: 01 Jun 2010, 18:21
Bosted: Akershus

Re: Svart Access 300SM

Innlegg Turbotralte » 23 Aug 2010, 16:12

Det overrasket meg også veldig positivt hvordan den gikk med 2 på. Nå er ikke madammen av det tunge slaget men 100 gjorde den med 2. opp de bratteste bakker går det uten noe særlig anstrengelse og.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Svart Access 300SM

Innlegg Kenny » 23 Aug 2010, 21:42

Ja jeg hadde en tur i går og da var vi 2 på,kjørte litt over 1time litt overalt.Og må si den er overasskende bra med litt vekt på,hadde jeg aldri trodd.Spesiellt i bratte bakker osv,bra til å være så "liten" motor
Kenny c",)
Kenny
150ccm
 
Innlegg: 41
Registrert: 01 Jun 2010, 18:21
Bosted: Akershus

Access 300 SM

Innlegg AccessSM » 16 Feb 2011, 20:22

Hei

Har du enda denne sykkelen?
Har selv kjøpt en slik nettopp, 2010 mod Supermotard.

Hvordan fjernet du "trakten" i potta? Får du mer effekt?
Hvilket xenonkit bruker du?

Har du ellers noen gode tips til en ny eier? :)

Mvh

Tom
AccessSM
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 16 Feb 2011, 20:07
Stolt fører av:

Re: Svart Access 300SM

Innlegg Turbotralte » 16 Feb 2011, 21:41

Tillater meg og svare siden jeg har samme selv. [smiil]

Og fjerne trakten i potten gir ikke stort mer enn annen lyd, men det sitter 3 unbrakoskruer bak ved tuten så en kan trekke ut innholdet. Har selv effektannlegg på min som hjalp minimalt på effekt, men ga mye bedre lyd.

Xenonkitet Kenny har er det samme som meg http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1127

Ett par tips er og vaske den nøye etter bruk, og parker den tørt. For de ruster som bare fy. Spesielt skruer og a-armer ruster kjapt. Så og lakke dem om og beskytte dem litt er ikke dumt. Dette går også for rammen. Saltes det i ditt område vil du merke det kjapt hvor det ruster mest. Oljeskift litt ofte i starten er ikke dumt det heller. Mål oljemengden som er på den vis du er usikker når du tapper.

Ellers, tut og kjør.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Svart Access 300SM

Innlegg AccessSM » 17 Feb 2011, 08:42

TAkk for svar!

Har som sagt nettopp kjøpt denne! Er gått ca 150 mil!
Tenkte å ta et oljeskift nå. Motorscoop anbefalte meg å bruke 10-40 Castrol MC olje! Mener det står 15-40 i inst boka
men dem vet vel hva dem prater om!

Har ikke fått testa den skikkelig, da jeg ikke har vinterdekk! Er SNØ OG KALDT oppe i Bodø!
Er litt spent på hvor godt en går osv!

Er dem pålitelig! Er det noe å dra på lengre turer med?
AccessSM
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 16 Feb 2011, 20:07
Stolt fører av:

Trakten i eksos

Innlegg AccessSM » 17 Feb 2011, 12:10

Løsnet på skruene, men innholdet i potta satt bom fast!
Er det skrudd fast på noe vis?
AccessSM
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 16 Feb 2011, 20:07
Stolt fører av:

Re: Svart Access 300SM

Innlegg Turbotralte » 17 Feb 2011, 15:11

10-40 går helt fint, bruker det selv. For og løsne innmaten er det litt rå makt som må til, må nok frem med gummihammer. Vet du ikke hva du driver med anbefaler jeg att du lar det være, det skal sammen igjen og, som kan være verre. Fortjenesten er liten på det. Da jeg fikk min var den humørsyk og startet og gikk etter eget godtbefinnende. Men etter en tur tilbake til importør og noen nye deler senere. Så går den veldig bra , og har ikke slått feil siden. Har hatt turer på over 30 mil med den uten andre problemer enn att man blir støl av det [smiil]
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Svart Access 300SM

Innlegg AccessSM » 17 Feb 2011, 15:40

Høres bra ut!
Får heller kjøpe effekt anlegg etterhvert :)

Så du tror den vil ruste hvis jeg lagrer den ute, feks under en presenning fram til våren?
AccessSM
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 16 Feb 2011, 20:07
Stolt fører av:

Re: Svart Access 300SM

Innlegg Turbotralte » 17 Feb 2011, 16:06

Er nok best og la den stå i garasje vis mulig. Lagrer du den under presenning bør du passe på att det kommer god lufting til så ikke kondens bygger seg opp når solen kommer på den og regner ned igjen på den.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Svart Access 300SM

Innlegg rba300-sm » 31 Jul 2012, 12:29

Yo.. Lurte litt på hvor det er greiest og billigst å kjøpe effektpotte til 300-sm? Jeg legger merke til at Motorscoop sin side er helt mongo, pluss at dem er sykt dyre :( har sjekka litt rundt på nettet men det er ikke mange butikker som selger til access..
rba300-sm
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 31 Jul 2012, 12:25

Re: Svart Access 300SM

Innlegg xtralett » 31 Jul 2012, 22:12

Easyquad.co.uk er en god side,kjøpe mine 5 akslinger derfra.

Men du finner den under apache rlx 300;) eller access eller triton:)
Kjært barn har mange navn:) frakten er litt dyr men kan iallefall skryte av leveringstiden.
Tok 5 dager med landtransport fra england:)
access 450 supermotard carbon custom
passelat vr6(t) c2 stage 2
xtralett
80ccm
 
Innlegg: 29
Registrert: 19 Mar 2011, 21:10
Bosted: Kristiansund N
Stolt fører av:

Re: Svart Access 300SM

Innlegg rba300-sm » 03 Aug 2012, 15:19

Takk for svaret skal sjekke ut sia. meeeeeeen................. det er her det er litt aktivitet :)

Jeg skulle bytte olje i går. Når jeg åpner pluggen ser jeg to store biter på magneten. Det ser ut til å være fra en ring eller no lignende. Jeg har ikke hørt noen direkte lyder fra motor, men disse bitene er jo en alvorlig feil. Den har kjørt 3000km og er en 09 modell. Jeg har satt i gang kjøpsloven på tidligere eier sånn at han skal få fikset dette. han skrev at det ikke er noe feil på motor på kontrakten så dette går på hans kappe... Men jeg legger ut et bilde sånn at noen av dere kanskje kan gi meg tilbakemelding på hva det kan være... Den andre biten er like stor.
Bilde
rba300-sm
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 31 Jul 2012, 12:25

Forrige

Gå til Medlemmenes Garasjer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron