[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Fredrik`s Smc Kasea 250

Fredrik`s Smc Kasea 250

En hel seksjon der du kan skryte hemmningsøst av ditt kjøretøy, legge ut bilder osv..

Fredrik`s Smc Kasea 250

Innlegg skimmy » 13 Okt 2011, 15:02

tenkte å legge ut litt om min smc 250 som jeg holder litt på med.
har montert BIG GUN effektanlegg
Større dyse
åpent luftfilter
6" spacerbolter bak og 4" framme

har tenkt å kjøpe 300cc sylinder kit og større forgasser, og muligens kvasskam samt få toppen portert masse
nye blinklys og baklys! baklys er byttet

det neste blir nye dekk, har lyst på breie alufelger med gate dekk, og skikkelige cross dekk, da disse som står på er noe drit!

når jeg kjørte hjem etter å ha henta den.
Bilde

dattra mi elsker å kjøre lamme meg på tur
Bilde

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

min sønn er ofte med i verkstede for å hjelpe meg å skru på atv`n eller noen av bilene mine
Bilde

Bilde
Bilde
skimmy
50ccm
 
Innlegg: 9
Registrert: 12 Okt 2011, 22:17
Stolt fører av:

Re: Fredrik`s Smc Kasea 250

Innlegg skimmy » 13 Okt 2011, 15:09

noen som har noe peilig på girkassene på disse?
kjeda smalt av en gang i det jeg la den opp i 2. giret, jeg girte ned i 1.gire etterpå men nå er den låst i 1. får ikke giret opp, hvordan er det med girkassa på disse, må jeg klyve motoren for å se inni den, eller er det eget deksel for denne?
skimmy
50ccm
 
Innlegg: 9
Registrert: 12 Okt 2011, 22:17
Stolt fører av:

Re: Fredrik`s Smc Kasea 250

Innlegg skimmy » 16 Okt 2011, 19:40

fått rydda i vekrstede i dag. vart najst nå!
Bilde
Bilde
skimmy
50ccm
 
Innlegg: 9
Registrert: 12 Okt 2011, 22:17
Stolt fører av:

Re: Fredrik`s Smc Kasea 250

Innlegg skimmy » 19 Okt 2011, 21:25

Bilde

i morgen skal ramma og bærebruen forran og svingarmen inn i storvaskemaskin å bli steamet, så blir den sendt til lakkering og blir lakkert gult, felgene blir også lakkert gul. med svart plastik og rockstar merker på.. vi liker ROCKSTAR!

bilen til en kompis av meg
Bilde
skimmy
50ccm
 
Innlegg: 9
Registrert: 12 Okt 2011, 22:17
Stolt fører av:

Re: Fredrik`s Smc Kasea 250

Innlegg Jimbo » 10 Jan 2013, 19:53

Kjøpte du 300cc sylinder?
Hvordan gikk det?
Jimbo
50ccm
 
Innlegg: 8
Registrert: 16 Des 2012, 15:46
Bosted: Moss
Stolt fører av:


Gå til Medlemmenes Garasjer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest