[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Kjøring på offentlig vei med brøyteskjær

Kjøring på offentlig vei med brøyteskjær

Informasjon om for eksempel endringer

Kjøring på offentlig vei med brøyteskjær

Innlegg Elektrond » 18 Jan 2016, 20:22

Jeg ble i dag stoppet av vegvesenet da jeg kjørte på offentlig vei med brøyteskjæret på. Så da ble det mangellapp og beskjed om å fremskaffe dokumentasjon på at atv`n er godkjent for brøyteskjær. Jeg har en Can-am outlander 500, og orginalt can-am skjær. Hvor kan man framskaffe sånn dokumentasjon?
Elektrond
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 18 Jan 2016, 20:07
Stolt fører av:

Re: Kjøring på offentlig vei med brøyteskjær

Innlegg smaug » 01 Jun 2016, 10:21

Det finnes nok ingen papirer som gir deg lov til å kjøre på offentlig vei med brøyteskjær, sier seg vel selv i grunnen. Er nok ingen som sier noe på at du bruker det i din egen oppkjørsel men skal du kjøre på offentlig vei må du nok fjerne den.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Regelverk for ATV Cross, Enduro og Motard

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester